Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple meest coole merk

Apple is zowel in Nederland als internationaal het meest coole merk, blijkt uit de vierde editie van de CoolBrands Verkiezing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo komt Apple weer terug op de eerste plaats, nadat die in de vorige editie door Diesel was ingenomen. Google en Nike zijn internationaal op de tweede en derde plaats te vinden, terwijl Hema en Rabobank deze posities in Nederland innemen. De hoge positie van Rabobank is opvallend. Rabobank is als enige financiële dienstverlener in de Nederlandse top tien van meest coole merken vertegenwoordigd.

related partner content for mobile comes here

De top 10 van coolste merken wereldwijd (volgens de Nederlandse stemmers):
1. Apple
2. Google
3. Nike
4. Coca-Cola
5. HP
6. adidas
7. Microsoft
8. Starbucks
9. Puma
10. Ikea

De top 10 van coolste merken in Nederland:
1. Apple
2. Hema
3. Rabobank
4. Heineken
5. Nike
6. Albert Heijn
7. Philips
8. Google
9. Douwe Egberts
10. Audi

De Nederlandse en internationale CoolBrands Verkiezingen zijn een initiatief van Cool Unlimited en hebben tot doel inzicht te geven in de merken die op dit moment in Europa als cool worden ervaren. Aan deze Nederlandse verkiezing hebben 3.000 consumenten meegedaan. De verkiezing werd georganiseerd via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in