Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Merk Bank

De banken gaan door het stof. Hun schijnbare arrogantie wordt afgestraft en de Consumens redt de banken. Ja want Bos handelt namens ons…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De banken gaan door het stof. Hun schijnbare arrogantie wordt afgestraft en de Consumens redt de banken. Ja want Bos handelt namens ons Consumensen.
Goed dat is over de poen. Het Merk Bank moeten we maar eens even doorlichten. Wat betekent de crisis voor het Merk Bank? Ze adverteren nog steeds maar wel met de hete adem van Bos en van de Consumens in de nek, want het stempeltje geldverspilling wordt al snel te voorschijn gehaald.

related partner content for mobile comes here

Maar wat doet het Merk Bank? Ze blijven maar adverteren op de manier zoals ze altijd al deden. Half verleidend, half voorschrijvend als DE geld deskundige.
Wat ik nog helemaal niet mag waarnemen is dat het Merk Bank zich als deskundige helpende hand opstelt voor Consumens en bedrijf.
Bedrijven zijn eigenlijk van de Consumens. Nee het Merk Bank stelt zich nog steeds op als de deskundige die er helemaal geen zootje van heeft gemaakt.

De banken laten een enorme kans liggen. Ik zie ze worstelen vanuit hun oude denken, ze nemen maar niet hun eigenlijke positie in.
Ze zullen verantwoordelijkheid moeten tonen aan de Consumens en hoe kan je dat mooier doen dan Consumens gerichte producten te marketen? Dat alles overgoten met een sausje van creativiteit dat onderscheidend is én Consumens gericht.
Creatieve communicatie zou wel eens één van de reddingen van het Merk Bank kunnen zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in