Overslaan en naar de inhoud gaan

Panels United: mediabureau voor narrowcasting

Panels United is de naam van een nieuw mediabureau gespecialiseerd in narrowcasting. Het bureau begint op 1 februari.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van het bureau is narrowcasting te vergroten en de toegankelijkheid voor adverteerders te verhogen. Panels United richt zich in eerste instantie op de Nederlandse markt, maar zal uitbreiden naar rest van Europa en Azië.

related partner content for mobile comes here

Narrowcasting staat bekend onder veel namen, het bureau houdt het op digital signage. Panels United wil de orderprocedure voor een goed gespreide digitale campagne in narrwocasting vereenvoudigen. 'We zijn erg dankbaar voor de steun vanuit de industrie, van zowel adverteerders als netwerkexploitanten, en in het bijzonder van Nova Versa, een een internationaal crossmedia reclamebureau. Vanaf dag één zijn zij betrokken bij de oprichting van Panels United, waardoor we twee maanden eerder dan gepland kunnen starten', licht Léon Goldwater, ceo van Panels United, toe.

Panels United fungeert als een centraal (contact)punt voor adverteerders, netwerkexploitanten en derden, op zowel nationaal, regionaal, lokaal en gesegmenteerd niveau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in