Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina presenteert nieuw logo

FrieslandCampina heeft vandaag zijn nieuwe logo gepresenteerd. Het nieuwe merk Royal FrieslandCampina is ontstaan door het samengaan van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam FrieslandCampina en het nieuwe logo zullen wereldwijd geleidelijk ingevoerd gaan worden door alle ondernemingen die deel uit maken van FrieslandCampina en zal als afzender op verpakkingen gaan verschijnen. Het merk Campina blijft bestaan en blijft zichtbaar op vele zuivelproducten. Designbureau Design Bridge is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe identiteit.

related partner content for mobile comes here

FrieslandCampina beschrijft op zijn site: 'Het nieuwe logo verbeeldt de ambitie van FrieslandCampina: meer uit melk halen door voeding, dranken en ingrediënten te maken die mensen verder helpen in hun leven. Uit een puur wit middelpunt verrijst een spectrum van kleuren en deze kleuren verbeelden de ongekende mogelijkheden die melk biedt. Het nieuwe beeldmerk staat voor fascinatie, samenwerking en transformatie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in