Overslaan en naar de inhoud gaan

Disney zet blindengeleidehonden in voor promotie kinderfilm

Vandaag viel mij een opmerkelijk bericht uit de UK op. Walt Disney bekend van de vele kinderfilms gaat voor haar nieuwe kinderfilm Bolt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De film is een kinderfilm die gaat over een hond die leeft op de set van zijn actie serie. Hij geloofd dat hij speciale krachten heeft. Als hij gescheiden raakt van de set leert hij zijn krachten in te zetten en vindt hij zijn weg terug samen met een oude kat en een hamster met overgewicht in een plastic ren bal. Door het reclamebureau dat ook deel uitmaakt van de Picture Production Company Group werd eerder al een gigantische plastic hamsterbal ingezet waar mensen in konden rond lopen.

related partner content for mobile comes here

De Britse Blindengeleidehonden organisatie hoopt met deze actie meer vrijwilligers aan te trekken en meer begrip te krijgen voor de organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in