Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat wordt de rol van de marketeer in 2023?

Welke trends zien we in 2023 en welk scenario's horen daarbij? Specialisten Postma en Boschma laten hun licht schijnen over het komende jaar
Arjan Postma en Jeroen Boschma
Arjan Postma en Jeroen Boschma
Arjan Postma en Jeroen Boschma
Arjan Postma en Jeroen Boschma

De wereld verandert onvoorspelbaar en in rap tempo, wat het lastig maakt om voorspellingen voor de korte termijn te doen. Maar zoomen we uit, dan zijn er genoeg trends zichtbaar waar scenario’s bij horen. Scenario’s die impact (gaan) hebben op het consumentengedrag en dus ook de rol van de marketeer. We vroegen twee scenario-experts hun licht te laten schijnen over 2023.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jack van den Burger

hear, hear! nice read.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in