Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Vandebron: ‘Slimme technologie’

Hernieuwbare energie? Mooi, maar nou er nog voor zorgen dat groene energie ook 100 procent van de tijd beschikbaar is.
Hiernieuwbare energie
Hiernieuwbare energie
© Foto: Bram Schilling
Hiernieuwbare energie
Hiernieuwbare energie
© Foto: Bram Schilling

Groene energieleverancier Vandebron lanceert een nieuwe merkcampagne waarin het bedrijf zich presenteert als ‘GreenTech pionier in de energiemarkt’. Vandebron wil de uitdaging in de energietransitie aangaan om Nederland op elk moment van groene stroom te kunnen voorzien, ook op momenten dat er niet genoeg wordt opgewekt.

related partner content for mobile comes here

Met de campagne, tot stand gekomen in samenwerking met WeFilm, wil het duurzame energieplatform consumenten bewust maken dat slimme technologie een sleutelrol gaat spelen in de nabije toekomst om 100 procent groene energie, 100 procent van de tijd beschikbaar te maken.

100% groene energie, 100% van de tijd - Vandebron

Credits

Opdrachtgever: Vandebron

Verantwoordelijke: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils 

Concept: Wefilm Concepts

Creatief directeur: Roel Welling 

Creatief: Marius Gottlieb & Janna Stolp

Strateeg: Janna Stolp

Client lead: Lynn Degen

Regisseur: Lennart Verstegen

Productie: Joris Hoevenberg

Post-productie: Colin van Drie

Geluid: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Foto: Bram Schilling 

Edit: Patrick Schonewille

Grading: The Compound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in