Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties voor de SBI Vakprijzen 2022 zijn geopend

De vakprijzen zijn een eerbetoon aan uitzonderlijke duurzame initiatieven op de Nederlandse markt.
Sustainable Brand Index
Sustainable Brand Index
Sustainable Brand Index
Sustainable Brand Index

De nominaties voor de SBI Vakprijzen (voorheen ‘SBI Initiatief van het Jaar’), zijn geopend. Er kan dit jaar ingezonden worden in drie categorieën, namelijk:

related partner content for mobile comes here
  • Innovaties & Producten
  • Campagnes & Communicatie
  • Partnerships

Iedereen kan vanaf nu een onderneming, een start-up, een campagne, een lancering of een specifiek product via deze link nomineren. Daar is ook informatie te vinden over de beoordelingscriteria.

Over de SBI Vakprijzen

In 2014 is de vakprijs geïntroduceerd in Zweden door SB Insight, het bedrijf achter het merkenonderzoek ‘Sustainable Brand Index’, gericht op duurzaamheid. Sinds 2020 is de prijs ook geïntroduceerd in Noorwegen en Nederland. De prijs is bedoeld om duurzaamheidswerk en -communicatie aan te moedigen en zichtbaar te maken, die een verschil maken voor mens, maatschappij of het milieu in Nederland.

Dit jaar werd Renewaball uitgeroepen tot winnaar bij SBI Initiatief van het jaar

In 2021 won Pieter Pot de award

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in