Overslaan en naar de inhoud gaan

Til je klantbeleving naar een hoger niveau

Wil jij je klantbeleving verbeteren? Ontdek het tijdens de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Customer Experience Management
Customer Experience Management

Veel organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat customer experience voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten deze organisaties zien.

Tijdens de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie van 12 dagdelen leer je om een CX strategie op te zetten en te implementeren in de hele organisatie (zowel B2C als B2B). Ontdek hoe je jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt door strategische keuzes te maken. Ook leer je de strategie met concrete acties te implementeren in je organisatie. 

Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring. Je krijgt inspirerende praktijkcases en voorbeelden waardoor de colleges een prettige mix van theorie en praktijk vormen. Hierdoor leer je de opgedane kennis direct vertalen naar je eigen situatie.

Dit komt aan bod tijdens de opleiding

✔️ Kennis, inzichten en de laatste trends op het gebied van customer experience
✔️ Ontwikkel een CX strategie & plan voor jouw organisatie 
✔️ Ontdek hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie 

Voor wie is deze opleiding?

De post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie is waardevol voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.

Praktische informatie

Datum: 15 maart 2023
Locatie: Amsterdam, Antwerpen, Leusden, Online, Utrecht
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895,- (excl. BTW)

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in