Overslaan en naar de inhoud gaan

Een sterk digitaal merk is nu nóg belangrijker!

Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een prioriteit is van CMO's en hoe moet je hiermee omgaan? Leer het tijdens deze clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe is het mogelijk dat merkbouwen ineens weer een hoge prioriteit heeft voor CMO's? Jarenlang stond merkbouwen bekend als was weggegooid geld en het voorheen een lage prioriteit voor CMO's. Dit jaar staat het budget voor merkbouwen zelfs op een historisch hoogtepunt! Hoe is dit veranderd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat kun je doen om het te verbeteren? Ingmar legt dit allemaal uit tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School op 19 oktober legt Ingmar dit allemaal uit.

Datum: 19 oktober
Tijd: 09:30 tot 10:30 uur
Locatie: Livestream
Kosten: Gratis

Wat kun je verwachten?

Tijdens de clinic wordt er informatie gegeven over de regels voor merkbouwen in een digitaal tijdperk. Ook leer je hoe je klassieke principes met nieuwe technieken kunt mixen, wat AI betekent voor je merk en hoe ver je moet gaan in Performance Marketing. Daarnaast wordt er besproken hoe je gedrag kunt beïnvloeden, of Google en Amazon een bedreiging zijn voor je merk en wat de financiële waarde is van je merk.

Over de spreker

Ingmar is merkstrateeg, hij is sterk in merkbouwen in het digitale tijdperk. Ingmar is oprichter van Mountview, een toonaangevend bureau voor merkstrategie. Hij hielp meer dan 100 merken met hun strategie: bekend en onbekend, B2B en B2C, goede doelen en consumentenmerken, frisse startups en gevestigde reuzen.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in