Overslaan en naar de inhoud gaan

Geef jouw customer experience een boost

Wat zijn de vijf customer exprience trends zijn en wie wordt de Customer Experience Professional 2022? Ontdek het tijdens dit online event!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Customer Experience Trends & Winners 2022
Customer Experience Trends & Winners 2022
Customer Experience Trends & Winners 2022
Customer Experience Trends & Winners 2022

Wat zijn dé customer experience trends van 2022? En wie mag zichzelf de Customer Experience Professional 2022 noemen? Ontdek het tijdens dit online event van Beeckestijn Business School, waarin je aan de hand van het Customer Experience Trendrapport 2022 wordt meegenomen in de belangrijkste fundamentals om jouw CX een boost te geven!

Datum: 7 september
Tijd: 09:30 - 11:45 uur 
Locatie: Live-stream

Wat kun je verwachten?

Tijdens dit event neemt Tom de Ruyck je mee in het Customer Experience Trendrapport 2022. Daarbij komen de volgende trends aan bod:

  1. Start en eindig met de mens achter de klant
  2. Focus op het probleem, niet de oplossing
  3. Wat vandaag geldt, werkt morgen niet meer
  4. Creëer wederzijdse waarde
  5. Maak jouw organisatie CX-klaar

De trends worden uitgebreid behandeld en toegelicht. Daarnaast wordt er bekendgemaakt wie zich de Customer Experience Professional 2022 mag noemen. De genomineerden hebben een actueel, concreet en praktisch customer experience plan gemaakt die zij tijdens dit event presenteren. De vakjury kiest tijdens het event een winnaar.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in