Overslaan en naar de inhoud gaan

Emotive branding in B2B

Wil jij weten hoe je kunt bouwen aan een sterk B2B merk? Meld je aan voor deze clinic op 24 juni en ontdek het!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Vaak wordt de emotie bij merkenbouwers over het hoofd gezien, terwijl dit wel nodig is om te bouwen aan een B2B merk. Waarom is dit nodig en hoe pas je dit toe? Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School ontdek je het nut van emotive branding en hoe je dit kunt toepassen in jouw organisatie.

Datum: 24 juni
Tijd: 09:30 - 11:30 uur 
Locatie: Leusden

Dit kun je verwachten

In deze clinic wordt het begrip emotive branding ontrafelt en komt het 23+1 model aan bod. Dit wordt gedaan aan de hand van inspirerende B2B cases van verschillende organisaties. Je leert ook hoe je jouw directie en collega's van finance kunt overtuigen van het nut van het toepassen van emotive branding.

Voor wie?

Werk jij bij een B2B organisatie op een marketing/ communicatie-afdeling en werk jij mee aan een organisatiemerk of productmerk? Dan is deze clinic zeer geschikt voor jou.

Over de spreekster

Maartje Grossouw heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het bouwen van merken in de HR- en softwaresector. Momenteel helpt zij via Marcommit organisaties met slimme Marketing- en PR strategieën. "Van branding en corporate communicatie tot interne- en marketingcommunicatie. Ik geloof namelijk dat als je deze zaken goed op elkaar afstemt je een beter resultaat krijgt."

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in