Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar zit de echte kracht van klantfeedback?

Het toepassen van klantfeedback blijkt in de praktijk lastig. Want hoe doe je dit? Ontdek het tijdens deze online clinic op 8 juni!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Klantfeedback. Bijna elk bedrijf gelooft hier wel in, maar het toepassen blijkt lastiger. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe kun je er dit ook in jouw organisatie voor de volle 100% uit laten komen? Doe mee met deze online clinic van Beeckestijn Business School & ontdek het!

Datum: 8 juni
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic komen er een aantal onderwerpen aan bod:

  • Ontrafelen we ook ‘even’ de mythes van NPS,
  • Kijken we naar de beste alternatieven voor NPS
  • Verklappen we de gouden regel bij klachten
  • Bekijken we de meest impactvolle klantfeedback-vraag die elke klantreis nodig heeft.
  • De valkuilen van klantfeedback

Over de spreker

Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in