Overslaan en naar de inhoud gaan

Trends & kansen op de carrièremarkt

Nieuwsgierig naar de kennis & skills van de toekomst? Doe mee aan de interactieve online sessie over jouw carrière op 11 april!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

De ontwikkelingen binnen de vakgebieden digital, data, CX, communicatie en marketing gaan sneller dan ooit. Hierdoor veranderen ook de skills, kennis en houding die nodig zijn om waardevol te zijn voor werkgevers. Er liggen veel kansen op de carrièremarkt, maar de vraag verschuift wel.

Tijdens deze interactieve online sessie van Beeckestijn Business School nemen Hans Molenaar en Bart Meerdink je mee in de toekomst op het gebied van carrière. 

Datum: 11 april
Tijd: 16:00 - 17:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

In het eerste deel van deze sessie komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe versterk je je carrièrekansen? 
  • Wat zou een volgende stap bij je huidige werkgever kunnen zijn?
  • Belangrijkste trends die impact hebben op de carrièremarkt
  • Waar liggen kansen en waar bedreigingen?
  • Welke nieuwe functies gaan er ontstaan? 
  • Hoe kun je je profiel versterken?

Wil je sparren over jouw toekomst en carrièremogelijkheden? Dat kan tijdens het tweede deel van deze sessie. Er is genoeg ruimte voor jouw persoonlijke vragen.

Over Hans & Bart

Hans Molenaar

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. 

Bart Meerdink

Bart Meerdink is managing partner en kerndocent bij Beeckestijn. Hij heeft een brede achtergrond in digital marketing en heeft vele bedrijven geholpen bij het vormgeven en uitvoeren van de strategie. Hij wordt het meest vrolijk van innovatie, social media, growth hacking en digitale toepassingen die echte waarde opleveren. De rode draad in zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt. 

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze sessie van Beeckestijn Business School
  • De sessie wordt gehouden van 16:00 tot 17:00 uur
  • De sessie zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan  »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in