Overslaan en naar de inhoud gaan

Fondsenwerving: de grootste kansen en prioriteiten

Waar liggen de grootste kansen en prioriteiten in jouw fondsenwervende organisatie? Ontdek het tijdens deze online clinic op 1 april!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Door onderbezetting vervullen online fondsenwervers vaak meerdere rollen tegelijk. Waar liggen de grootste kansen en prioriteiten als online fondsenwerver? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je hoe je meer leads en donateurs kunt werven.

Datum: 1 april
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic vertelt Ewald Verhoog over het laaghangende fruit binnen digital marketing en marketing automation. Je leert te juiste prioriteiten te stellen zodat je meer tijd, buy in en budget krijgt voor online lead- en donateurswerving.

Voor wie?

Deze clinic is interessant voor iedereen werkzaam bij goede doelen, universiteiten of musea die actief aan de slag wilt met digital fundraising.

Over de spreker

Ewald Verhoog heeft voor nagenoeg alle bekende goede doelen in Nederland campagnes ontwikkeld. Ewald is de schrijver van ‘The almost definitive book about Digital Fundraising’. Vanuit zijn online learning platform Fundraising. Love geeft hij cursussen voor fondsenwervers. Daarnaast is hij enkele dagen per week actief als interim fundraising manager.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in