Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken: Bouw ze met lef

Ontdek hoe je met lef jouw merk kan onderscheiden van de rest. Meld je nu aan voor de gratis clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

header-merkbouwen
header-merkbouwen

De gevestigde orde challengen en jouw merk onderscheiden van de rest. Dit is zeker geen gemakkelijke opgave, want hoe zet je een nieuw digital first merk in een verzadigde markt? En hoe doe je dat met lef? Hoe zet je de marketingmix in? Wat zijn de valkuilen? Hoe bouw je je team? Kortom, er zijn veel vragen die uitgewerkt moeten worden. Je leert hier alles over tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 23 november
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit komt aan bod

De clinic wordt gegeven door Valéry Gresnigt. Hij is verantwoordelijk geweest voor de introductie van het merk Polestar. Hij heeft het merk in Nederland uit mogen rollen en dat is niet zonder slag of stoot gegaan. Er is veel succes geboekt maar er zijn ook fouten gemaakt. Hoe zet je een gloednieuw digitaal merk eigenlijk in de markt? Hoe maak je content? Welke partners betrek je hierin? En welke rol speelt lef daarbij? Learnings voor bestaande en nieuwe merken komen aan bod.

Het is een hele praktische clinic met veel voorbeelden uit het veld. Met duidelijke cases en heel veel interactie. Het zal beslist niet saai worden!

Over de spreker

Valéry is een creatieve marketing strateeg. Zijn ervaring in Brand Building, Marketing, PR en Events heeft hij opgedaan bij bedrijven zoals L’oréal, Pernod Ricard, Tele2 en Vice. Hiernaast heeft hij ook aan agency en publisher zijde gewerkt, wat hem een allrounder maakt. Als Head of Marketing & PR bij Polestar heeft hij het nieuwe digital first automerk mogen lanceren en is hij in zijn huidige rol van A tot Z verantwoordelijk voor alle consumer facing communicatie.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan  »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in