Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame in het brein: Do's en dont's

Wil jij weten wat de do's en dont's zijn van reclame maken vanuit neuro perspectief? Meld je dan nu aan voor deze clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Elke marketeer wil dat reclame leidt tot een positief effect. Veel adverteerders doen vooraf onderzoek naar de effecten van hun reclame, om zo te zorgen dat media uitgaven zinvol worden besteed. Maar hoe maak je effectief reclame die de juiste resultaten levert voor je product of dienst? Met behulp van neuroscience ben jij in staat om de effecten van reclames te voorspellen. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hier meer over!

Datum: 23 november
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic ervaar je zelf wat de rol is van onbewuste processen. Aan de hand van cases wordt er laten zien dat breinactivatie beter voorspeld wat we doen dan wat we hardop denken en vinden. Ook worden er voorbeelden gegeven van belangrijke learnings die je direct kan gebruiken voor het maken van effectieve reclame-uitingen.

Over de sprekers

Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met meer dan 10 jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI onderzoek van begin af aan de basis vormde.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan  »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in