Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe kun je funnels bouwen die succesvol zijn?

​Hoe kun je een funnel bouwen en gebruik maken van het See-Think-Do-Care model? Marcel legt alles uit tijdens deze clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe kun je funnels bouwen die succesvol zijn? En hoe kun je het beste het See-Think-Do-Care model toepassen? Er zijn ondertussen al tientallen modellen ontwikkeld. Maar er zijn er maar weinig die hem echt snappen en slim toepassen. Want vaak ontbreken de juiste kpi's en sluiten de fases niet logisch op elkaar aan. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School op 2 november laat Marcel zien hoe je de funnel wel slim opbouwt!

Datum: 2 november
Tijd: 13:00 tot 15:00 uur
Locatie: Leusderend 30
Kosten: Gratis

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic leer je hoe je audiences opbouwt en de juiste content per fase aanbiedt. Er worden praktische voorbeelden besproken van micro-conversies en het doormeten daarvan. Uiteraard komt ook aan bod hoe we de funnels inrichten zónder cookies, maar mét het nieuwe Google Analytics. 

Over de spreker

Marcel Udo is sinds 2009 actief bezig met Programmatic advertising. Allereerst aan publisher zijde bij De Telegraaf, maar later ook aan klant en bureauzijde. Op dit moment werkzaam als zelfstandig programmatic consultant waarbij hij adverteerders en digital mediabureaus helpt met het opzetten en verbeteren van hun programmatic buying. Marcel heeft een intensief trainee programma ontwikkeld en leidt young professionals bij mediabureaus op tot Paid advertising experts.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn op locatie in Leusden

Meld je gratis aan  »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in