Overslaan en naar de inhoud gaan

Warsteiner Nederland: 'We willen naar marktaandeel van 5 procent'

De directeur: 'De consument wil verrast worden, dat is een kans waar Warsteiner op moet inspelen.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Warsteiner is in Duitsland, de thuismarkt, één van de grootste biermerken. In Nederland is het merk – met een marktaandeel van ongeveer 2,5 procent – relatief klein. Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux (op de foto boven dit artikel), zegt dat Warsteiner dan ook niet de slagkracht heeft die de grote merken wél hebben. Beekman: ‘Wij moeten het onderscheid maken met het merk en met de mensen.’ Maar de ambitie is groot. Beekman zegt dat hij binnen nu en tien jaar naar een marktaandeel van vijf procent wil.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jellie Bergsma

Goede dag.
Warsteiner alcoholvrij was vroeger in kratten verkrijgbaar. Tegenwoordig zitten ze in sixpacks.
Is er een kans dat er weer gewoon een krat alcoholvrij bier in de winkel.komt.
Dat maakt het om te kopen wel dik makkelijker.
Met vriendelijke groet
Jellie Bergsma

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in