Overslaan en naar de inhoud gaan

De gehate Tom de Ridder verdwijnt

MKB Brandstof verandert zijn naam in Tom.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MKB Brandstof verandert op 7 juni de naam om de nieuwe koers te onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

Reclamefiguur Tom de Ridder vertrekt definitief, zegt het bedrijf.

Baas Martin Schuurman van het bedrijf over ‘Tom de Ridder’: ‘Hij heeft veel voor ons betekend, want dankzij hem weet heel Nederland dat wij veel gedoe wegnemen bij ondernemers.

&;Ondernemers hebben impact, op hun bedrijf, en hun omgeving. Zij veranderen Nederland, en die impact willen wij versterken. Ondernemers verdienen de volle vrijheid. Dat is waar wij voor staan; dat is een nieuw geluid. Een reclamefiguur als Tom de Ridder past daar niet meer bij. En ook de naam MKB Brandstof niet. Hoe trots we ook zijn op wat we met beiden hebben bereikt: vanaf nu heten we simpelweg Tom.’

Niet iedereen was gediend van deze dominante reclamefiguur op de radio. Zoals : ‘Tom de Ridder haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Irritanter kon niet. Zelfs ligfietsers vond ik minder irritant.’

De aanwezigheid van Tom de Ridder was voor MKB Brandstof wel effectief. Zo steeg het aantal klanten van 4.000 begin 2008 tot 50.000 nu.

In januari dit jaar meldde het bedrijf nog

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Henk

Bijna 2020 en Tom de Ridder spookt zo af en toe nog steeds in m’n hoofd rond.... ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in