Overslaan en naar de inhoud gaan

Oud-voetballer Thierry Henry wordt gezicht Booking.com

Het idee is dat de voetballegende fans wereldwijd gaat inspireren 'om hun passie te verkennen door middel van reizen'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Oud-voetballer Thierry Henry wordt de officiƫle ambassadeur van Booking.com voor de sportzomer van 2016. De reissite zegt in een verklaring: &;De energie en opwinding rond de aankomende sportevenementen in Frankrijk en Rio de Janeiro zijn voor Booking.com en Henry de ultieme kans om mensen wereldwijd te inspireren om hun passie voor sport te ontdekken en deze passie te ervaren door middel van reizen.&;

related partner content for mobile comes here

Henry zelf zegt er het volgende over: &;Mijn liefde voor voetbal opende de wereld voor mij. Ik volgde mijn passie naar alle uithoeken van de wereld en had het geluk om tijd door te kunnen brengen in bestemmingen waar ik als kind alleen maar van kon dromen. De bijzondere plaatsen waar ik heb verbleven, de geweldige mensen die ik heb ontmoet, het heerlijke eten dat ik heb gegeten, dat zijn allemaal ervaringen die mijn leven hebben veranderd. Het is spannend om met Booking.com samen te mogen werken en om deze boodschap met de wereld te delen.&;

Thierry heeft tevens een cameo in de nieuwste commercial van Booking.com (zie hieronder, vanaf de 26ste seconde).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in