Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Zwam, Gerkema en Hafkamp beginnen geen bureau

De drie zijn gestart met Ceci n’est pas un bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Artdirector Jeroen van Zwam is voormalig creative director bij onder meer Publicis & N=5), copywriter Sikko Gerkema was voorheen onder meer creative director bij DDB) en strateeg Gertjan Hafkamp was onder meer strategy director Publicis.

 is een maatschap van gelijkgestemden, en heeft geen bureau, maar maakt &;opvallende en efficiënte on- en offline campagnes&;.  Ter introductie maakte regisseur Johan Kramer bijgaande video.

related partner content for mobile comes here

;est pas un bureau


 
Het drietal heeft als samenwerkende freelancers de afgelopen 2 jaar gewerkt voor onder meer de Kamer van Koophandel, het coachingsplatform nlgroeit en de Nederlandse Hersenbank. Afgelopen jaar wonnen zij nog een SAN Accent voor de KvK.

Inmiddels heeft Ceci n’est pas un bureau al een aantal eerste opdrachtgevers. Zo bedachten zij een campagne voor het vernieuwde FD die deze week van start is gegaan. Daarnaast gaan zij aan de slag voor energiebedrijf Powerhouse (onderdeel van Essent) en voor de Stichting Metakids, een organisatie die fondsen werft voor kinderen met metabole ziekten.
 
Zij zeggen over zichzelf: &;Ceci n’est pas un bureau daar ga je naartoe, om wat we niet zijn, daar zat je namelijk precies op te wachten.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in