Twitterberichten gescand door Clipit
Reden voor de scan is het feit dat Twitteraars gezien worden als early adopters en bovengemiddelde influentials. De meeste Twitteraars berichten via hun mobiel en hebben de behoefte om constant verbonden te blijven en alles digitaal vast te leggen.
Berichten van deze site geven daarom snel inzicht in positieve of negatieve reacties op nieuwe producten of nieuws.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDoor middel van de ‘custom search techniek’ van Clipit (in 2001 gestart als spin-off van searchbureau Checkit) worden naast de 4.000 online nieuwsbronnen dus nu ook websites als Twitter, Technorati, Google Blogs en YouTube met gerichte zoekopdrachten gescand.
Overigens betreft de scan alleen de berichten op publieke 'tweets'. Gesloten Twitteraccounts kunnen niet worden gemonitord.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid