Overslaan en naar de inhoud gaan

Toekomst Music Minded ongewis

De toekomst van het gratis muziekblad Music Minded is onzeker. De laatste uitgaven van het blad leveren verlies op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Platenmaatschappijen zijn door de jaren heen minder gaan adverteren in muziekbladen. De teruglopende advertentiemarkt is ook de reden dat Music Minded als blad een onzekere toekomst tegemoet gaat.

related partner content for mobile comes here

Music Minded is een uitgave van Music Minded Publishing, een eenmansbedrijf dat wordt geleid door Ruben Eg, die ook hoofd- en eindredacteur van het muziekblad is. Het blad wordt door ongeveer twintig vrijwilligers voorzien van interviews en cd-recensies. Eg tegen de VPRO-site 3 voor 12: ‘Het is jarenlang prima gegaan met de inkomsten, maar begin dit jaar zijn we verlies gaan lijden. Tussen de 1.000 en 2.000 euro per uitgave. Aangezien ik hier alleen zit, moet ik veel opvangen. We kijken nu per editie of we verder gaan.’

Eg sluit niet uit dat de nieuwste editie van Music Minded tevens de laatste was. De titel verschijnt acht maal per jaar in een oplage van 45.000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in