Overslaan en naar de inhoud gaan

Start Wal-Mart muziekprijzenoorlog?

Dat zal de komende maanden moeten gaan blijken, maar begin is er. Vanaf vandaag start Wal-Mart met het aanbieden van DRM-vrije downloads…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zal de komende maanden moeten gaan blijken, maar begin is er. Vanaf vandaag start met het
aanbieden van DRM-vrije downloads voor slechts $ 0,94. Apples iTunes rekent nog altijd $ 1,29 per song.

related partner content for mobile comes here

staat voor de protectie die de muziekindustrie en andere copyright-hebbenden hebben geïnitieerd ter bescherming van deze rechten. De vrije variant komt tot stand met partijen als en
hre$f="http://www.universalmusic.nl/">Universal Music. Niet toevallig beiden betrokken bij het Wal-Mart project.

Direct na de bekendmaking van Wal-Mart volgde direct een andere deelname van Universal, aan het project , een joint venture van Real en MTV. Rhapsody biedt leden haar titels aan voor $ 0,89, terwijl niet-leden $ 0,99 moeten betalen. Kortom: het lijkt er echt op dat de
handschoen is geworpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in