Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkskrant goes guerrilla

Via brandactivation.nl werd ik gewezen op een nieuwe Volkskrant flim met een hoog guerrilla marketing gehalte. Op allerlei panden werden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via werd ik gewezen op een met een hoog guerrilla marketing gehalte. Op allerlei panden werden grote vraagtekens geplakt of geprojecteerd. De foto's kwamen al snel online en men zocht de afzender. Dat bleek de Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

Zelf vind ik het in ieder geval een gedurfde aanpak. Zeker voor de toch als stoffig beschouwde Volkskrant. Het prikkelt de kijker en is executie lekker fris en echt.

Dit concept is gebaseerd op het concept van "het antwoord willen weten op een (in dit geval economie) vraag". Ben benieuwd of het een vraagteken campagne wordt, of een eemalige stunt is.

Wat vinden molbloggers... past dit bij de Volkskrant? Is het goed dat zo een 'streetwise' aanpak kiezen? Of is het ongeloofwaardig voor good old Volkskrant om zich zo te profileren? Is het allemaal te hip voor de krant?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in