
Via brandactivation.nl werd ik gewezen op een nieuwe Volkskrant flim met een hoog guerrilla marketing gehalte. Op allerlei panden werden grote vraagtekens geplakt of geprojecteerd. De foto's kwamen al snel online en men zocht de afzender. Dat bleek de Volkskrant.
Zelf vind ik het in ieder geval een gedurfde aanpak. Zeker voor de toch als stoffig beschouwde Volkskrant. Het prikkelt de kijker en is executie lekker fris en echt.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDit concept is gebaseerd op het concept van "het antwoord willen weten op een (in dit geval economie) vraag". Ben benieuwd of het een vraagteken campagne wordt, of een eemalige stunt is.
Wat vinden molbloggers... past dit bij de Volkskrant? Is het goed dat zo een 'streetwise' aanpak kiezen? Of is het ongeloofwaardig voor good old Volkskrant om zich zo te profileren? Is het allemaal te hip voor de krant?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee