
Postbank is deze zomer het slachtoffer van ene 'Fake Bum'.
Op fotosite Flickr staan al enkele foto's van deze graffiti-kunstenaar die op Amsterdamse gevels een Postbankleeuw schildert, met een bord in zijn handen waarop teksten als 'Ik maak kinderarbeid mogelijk' en 'Ik investeer in oorlog'.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comOp Flickr kondigt Fake Bum tevens aan dat hij nog lang niet klaar is. Andere banken komen waarschijnlijk ook nog aan de beurt...
De actie loopt al sinds juli, deze foto zag ik vanochtend op het 'Gespot-blog van AT5'.
Vraag: Waar moet je dit soort acties onder scharen? Letterlijke guerillamarketing, smaad?
En wat moet je met dit soort acties doen? Moet Postbank hiertegen in verweer, of juist niet?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee