Overslaan en naar de inhoud gaan

Royal Canin brengt ode aan diversiteit katten en honden

Lemon Scented Tea komt met een nieuwe merkpositionering voor Royal Canin.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: &;Om als merk authentiek, consistent en spannend te blijven, is een goed verhaal nodig. Met een duidelijk conflict. Samen met Royal Canin zijn we in het merk gedoken, en op zoek gegaan naar hun unieke strijd. Die bleek vooral te zitten in de passie om alle katten en honden in Nederland gezond en fit te houden.&;

Royal Canin wil mensen helpen beter te kijken naar hun eigen kat of hond. Anke Penninx, General Manager bij Royal Canin Nederland: &;Wij bestuderen al bijna 50 jaar heel veel verschillende katten en honden. En die kennis en ervaring willen we graag delen met eigenaren. Want alleen samen met hen kunnen we ervoor zorgen dat alle katten en honden in Nederland fit en gezond blijven. En de meest prachtige dieren worden die ze kunnen zijn.&;

Voor de commercial is fotograaf en regisseur Krijn van Noordwijk gevraagd verschillende katten en honden te portretteren.  Vijn: &;Mede dankzij vlijmscherpe detailshots komt de eigenheid van elk dier mooi naar voren. Echt een ode aan diversiteit.&;

Verder worden radio, social media, online bannering en branded content ingezet.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Bureau: Lemon Scented Tea

Verantwoordelijk vanuit Royal Canin: Anke Penninx, Margriet Bos.

Creatie: Rogier Heijning, Yasmin Visser, Tom de Hooge.

Strategie: Hans van Gils, Myriam van Engelen, Bauke Nater.

Account: Miriam van Dijk, Nicole Nouwens.

Mediastrategie: Feli Halve, UM.

In-house Productie: MINIbar, Marnix Simonis.

Regisseur: Krijn van Noordwijk.

Post Productie: MINIbar, Schnittmeister V, Filmgasten.

Muziek: Ernst Reijseger.

Post sound: Studio de Keuken, M-ost.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in