Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo wil klanten gezonder laten eten met Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet

Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad-bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jumbo Supermarkten ontwikkelde in samenwerking met Sanoma en Disney het zogeheten Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet. De supermarkt zegt dat het spel is bedoeld om gezonder eten op speelse wijze te stimuleren en klanten te inspireren meer te variëren met aardappelen, groente en fruit.

related partner content for mobile comes here

Marketingdirecteur a.i. bij Jumbo Supermarkten, Wim Junte: &;Met het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet verzamel je de favoriete groente en fruit van de bekendste stripfiguren uit Duckstad. Iedere afbeelding in het kwartet is uniek en door de tekenafdeling van het weekblad met de hand getekend. Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.&;

Vrolijke Duckstad-elementen
Jumbo: &;Van woensdag 22 t/m dinsdag 28 juni 2016 ontvangen klanten van ruim 230 Jumbo winkels die meedoen aan de actie het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet gratis bij besteding vanaf € 25,- (zo lang de voorraad strekt). Tot begin september vinden klanten in de winkels van Jumbo verschillende aanbiedingen en informatie rondom AGF,  met vrolijke Duckstad-elementen.&;

;Van woensdag 22 t/m dinsdag 28 juni 2016 ontvangen klanten van ruim 230 Jumbo winkels die meedoen aan de actie het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet gratis bij besteding vanaf € 25,- (zo lang de voorraad strekt). Tot begin september vinden klanten in de winkels van Jumbo verschillende aanbiedingen en informatie rondom AGF,  met vrolijke Duckstad-elementen.&

;

;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in