Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank herbezint zich op rol mediabureau

De samenwerking met Initiative loopt nog tot eind dit jaar..
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

​De Rabobank wil in de komende maanden het proces en de inhoud van de eigen mediastrategie en de rol van het mediabureau herzien. Reden is dat het medialandschap de afgelopen jaren ingrijpend veranderd is &;en nog grote ontwikkelingen zal gaan doormaken in de toekomst&;. Met name op het gebied van klantinzichten en de sterk verkorte time to market liggen er &;uitdagende vraagstukken&; voor de bank. 

Rabobank heeft het contract met Initiative als gevolg van de heroriëntatie opgezegd, wat niet wil zeggen dat de bank straks helemaal afscheid neemt van het mediabureau. Heleen Crielaard, manager communicatie en corporate affairs bij de Rabobank, licht toe: &;Ook binnen de Rabobank staan we voor grote strategische veranderingen. Dit is voor ons dan ook een natuurlijk moment om de mediastrategie en de manier van samenwerking met het mediabureau tegen het licht te houden. We willen daarbij buiten bestaande werkwijzen kunnen denken en daarom gaan we onze zienswijzen bij meerdere partijen toetsen. Vanwege de prettige samenwerking, die al sinds 2009 loopt, is Initiative uiteraard van harte welkom om daaraan mee te doen.&;

De nieuw te bepalen strategie voor media en middelen heeft betrekking op de Rabobank Groep en de labels die daaronder vallen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in