Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank kiest N=5

N=5 is het nieuwe reclamebureau van de Rabobank. Dit bureau won de strijd om de nieuwe campagne, na een pitch van zo’n drie maanden.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht voor een nieuwe campagnelijn, het vervolg op 'Fatima', werd in maart uitgezet. De Rabobank heeft de pitch zelf begeleid. De samenwerking met andere bureaus in het netwerk van de Rabobank zoals Rapp en EuroRSCG blijft gehandhaafd. Met de keuze voor N=5 neemt de Rabobank van de zomer afscheid van UbachsWisbrunJWT. Advertisingmanager Stefan Wink van Rabo daarover: 'We kijken met veel dank en respect terug op alle campagnes die we met UbachsWisbrun/JWT hebben gemaakt. De campagnes van de afgelopen zes jaar met Jochem de Bruin en Fatima waren zeer succesvol en aansprekend.' Volgens N=5-directeur Ole Christern ‘zou het goed kunnen dat Rabo direct de grootste klant van N=5 wordt’. Hij verwacht dan ook dat de winst van het mega-account tot personele uitbreiding bij zijn bureau leidt. Christern: ‘Maar dat moeten we allemaal nog gaan zien. Dit nieuws betekent in elk geval dat we er een hele mooie nieuwe klant bij hebben.’ De nieuwe campagne van de Rabo zal in het najaar gepresenteerd worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in