Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw seniorenmarketingbureau

'Jonge honden' en 'oude rotten' hebben zich verenigd in een nieuw seniorenmarketingbureau, genaamd Bureauvijftig.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het managementteam wordt gevormd door 60-plusser Dick Vos (vroeger directeur van Vos & Partners), Arjan in 't Veld en Martijn de Haas (vlnr op de foto).

related partner content for mobile comes here

richt zich op 50-pluscommunicatie, omdat 50-plussers de grootste doelgroep van Nederland vormen.

Bureauvijftig gaat er van uit dat 56 procent van de vijftigplussers zich nu niet identificeert met de communicatie die op hen gericht wordt, en dat bovendien slechts 10 procent van de huidige marketingbudgetten aan deze doelgroep besteed wordt. Een gat in de markt, is het idee.

Bij Bureauvijftig werken 'jonge honden van een jaar of 20/30' nauw samen met naar eigen zeggen 'oude rotten uit het klassieke communicatievak die soms zelf al tot de doelgroep behoren'.

Vos in een persbericht: 'Iedereen heeft er de mond vol van, jong en oud in organisaties actief te laten samenwerken. Wat ons betreft gaan we terug naar het aloude meester - gezel principe, maar dan in een 21ste eeuw jasje.' Samen willen ze resultaatgerichte 50-pluscommunicatie maken.

Bureauvijftig werkt met een eigen 50+ database die selecteert op emotie en gedrag, en met een eigen 2.000 koppig panel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in