Overslaan en naar de inhoud gaan

Centraal Beheer – Apeldoorn – beraadt zich op slogan

Verzekeraar Centraal Beheer beraadt zich op zijn beroemde reclameslogan ‘Even Apeldoorn Bellen’. De leus heeft door het drama van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De succesvolle reclamecampagne loopt inmiddels bijna een kwart eeuw. Daarmee is ‘Even Apeldoorn Bellen’ de langstlopende campagne ooit op de Nederlandse televisie. In de reeks werden meer dan vijftig filmpjes gemaakt waarin mensen in penibele situaties belandden, waardoor er uiteindelijk een verzekeraar aan te pas moet komen. In een van de laatste filmpjes dreigt een parachutist op Koninginnedag op het hoofd van de koningin te belanden.

related partner content for mobile comes here

De filmpjes zijn overigens nog wel te downloaden via de website van Centraal Beheer, al wordt er op de homepage niet meer op prominente wijze aandacht voor gevraagd.

De aanslag in Apeldoorn betekent overigens in meerdere opzichten een klap voor de verzekeraar. Het bedrijf bestaat honderd jaar en had in het kader daarvan de komende tijd allerlei activiteiten in gedachten. Ook hierop beraadt de verzekeraar zich nu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in