Vijf drankmerken in één verpakking bij AH


De samenwerking tussen Appelsientje, Chocomel, Orangina, Red Bull en Spa Reine is ontstaan naar aanleiding van een onderzoek door GfK Panel Services Benelux. Uit dat onderzoek is naar voren gekomen dat consumenten variatie als grootste pluspunt zien. Bijna 50 procent van de ondervraagden is geïnteresseerd in een variatiepakket. Vooral de gezinnen met kinderen hebben belangstelling in één pak met verschillende dranken.
Meer keuze voor het gezin en voor bezoek wordt als grootste koopmotief genoemd. Het onderzoek vond in januari 2009 plaats, er hebben 1.100 respondenten in de leeftijd van 12 jaar en ouder deelgenomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe FrisBox is exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. De consumentenadviesprijs bedraagt € 8,99 en is vanaf 18 mei beschikbaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid