Campina lanceert nieuwe merkcampagne


Campina lanceert vandaag zijn nieuwe communicatieplatform met als thema: 'Campina: Lekker voor Vandaag, Goed voor Morgen.' De campagne is ontwikkeld door DDB.
Campina koos in november van vorig jaar na een uitgebreid positioneringstraject met Fresh Forward en een daarop volgende bureauselectie onder leiding van Conclusion Communication Architects voor DDB. DDB ontwikkelde vervolgens een compleet nieuwe campagne. 'Binnen dit nieuwe platform zullen relevante benefits goed kunnen worden gecommuniceerd. Met deze nieuwe campagne wordt tevens de stap gemaakt om het merk meer emotie mee te geven. Daarmee wil Campina relevanter en aantrekkelijker worden voor de consument', aldus het bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet idee achter de campagne is dat Campina zowel gezond als lekker is. De campagne opent met een introductiecommercial, opgevolgd door productuitingen onder andere op TV , radio, outdoor en in print.
De door Yani geregisseerde commercial is hier te bekijken:
http://www.creatie.nl/creatie/select/expression/41974.do
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid