Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina lanceert nieuwe merkcampagne

Campina lanceert vandaag zijn nieuwe communicatieplatform met als thema: 'Campina: Lekker voor Vandaag, Goed voor Morgen.' De campagne is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Campina lanceert vandaag zijn nieuwe met als thema: 'Campina: Lekker voor Vandaag, Goed voor Morgen.' De campagne is ontwikkeld door DDB.

related partner content for mobile comes here

Campina koos in november van vorig jaar na een uitgebreid positioneringstraject met Fresh Forward en een daarop volgende bureauselectie onder leiding van Conclusion Communication Architects voor DDB. DDB ontwikkelde vervolgens een compleet nieuwe campagne. 'Binnen dit nieuwe platform zullen relevante benefits goed kunnen worden gecommuniceerd. Met deze nieuwe campagne wordt tevens de stap gemaakt om het merk meer emotie mee te geven. Daarmee wil Campina relevanter en aantrekkelijker worden voor de consument', aldus het bureau.

Het idee achter de campagne is dat Campina zowel gezond als lekker is. De campagne opent met een introductiecommercial, opgevolgd door productuitingen onder andere op TV , radio, outdoor en in print.

De door Yani geregisseerde commercial is hier te bekijken:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in