Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL breder in de markt met Marvia

PostNL neemt het softwarebedrijf Marvia over. Het betreft een specialist op het gebied van desktop publishing (DTP). De merknaam blijft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marvia biedt een online toepassing waarmee klanten zelf advertenties, flyers, folders, en ander drukwerk kunnen vormgeven en doorsturen naar printers en distributeurs. Met de overname van het in 2008 gestartte bedrijf versterkt PostNL zijn geïntegreerde dienstverleningsketen. Sipke Spoelstra, Directeur bij PostNL Data en Document Management: 'Wij willen in de breedte meer diensten en toegevoegde waarde bieden, in het proces voordat een pakketje of mailstuk ter post wordt aangeboden. Wij bieden al veel aanvullende producten en diensten, maar in dit gedeelte van de zakelijke keten zit PostNL nog niet. De opmaak van drukwerk wordt tot nu toe door klanten zelf of partners geregeld. Wij denken dat we door in dat traject een dienst aan te bieden, voorzien in een belangrijke behoefte van de klant aan een makkelijke oplossing.'

related partner content for mobile comes here

Via de op abonnementsbasis beschikbare online tool van Marvia kunnen ondernemingen volgens PostNL kosten besparen op het gebied van DTP en tijdswinst boeken bij het opmaakproces van printmateriaal. Tevens ondervinden klanten voordeel van de integratie met de drukkerijen en distributeurs van het drukwerk. Het postbedrijf kan met Marvia bovendien vestigingen en dealers ondersteunen met hun lokale marketingactiviteiten. Marvia zal worden geïntegreerd in het dienstenpakket van PostNL, maar blijft volgens Spoelstra als merk in ieder geval bestaan. 'In onze keten hebben we te maken met veel gespecialiseerde concurrenten. Met een totaaloplossing kun je dan hoge ogen gooien, maar je blijft net zo goed concurreren op onderdelen. Een apart merk als Marvia is daarvoor een pluspunt.' De bestaande tarieven van Marvia worden volgens Spoelstra op korte termijn ook niet aangepast.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in