Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi's lanceert Go Forth-campagne 2012

Levi's heeft zijn herfst/winter-campagne gelanceerd die wederom in het thema Go Forth staat. Wieden+Kennedy Portland maakte de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is dit keer gebaseerd op onderzoek onder jongeren die vinden dat zij zelf verantwoordelijk zijn voor een positief verschil in de wereld. De campagne met als titel 'This is a pair of Levi's draait om een 60-seconden-film geregisseerd door Lance Acord. In de commercial bereiden jonge mensen zich voor op de dag. Ze trekken hun jeans aan en herhalen het matra 'You’re gonna be great, you’re gonna be great, you’re gonna be great.'

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De regels in de print-, outdoor- en onlinecampagne refereren aan de pioniersroots van Levi's. Fotograaf Christian Weber fotografeerde de campagne. In de printcampagne is een model te zien dat eerder dit jaar via een Instagram-campagne en de hastag werd gevonden.

Begin september gaat Levi's via op zoek naar verhalen van wereldverbeteraars. De online campagne is in handen van Wunderman.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in