Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi maakt Ronaldo excuses voor extreme campagne

Pepsi heeft zijn excuses moeten aanbieden aan Cristiano Ronaldo voor een campagne van de Zweedse afdeling van Pepsi. Die publiceerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voetbalwedstrijd werd afgelopen dinsdag gespeeld. Een belangrijke wedstrijd want de winnaar zou zich plaatsen voor het WK, volgend jaar.

related partner content for mobile comes here

Pepsi Zweden bedacht daarom een Facebook-campagne om de Zweden een hart onder de riem te steken.

Op een wel heel extreme manier… Zo werd een pop van Ronaldo op het spoor gelegd, een andere pop werd geplet door een blikje Pepsi Max. En er was een voodoopop, volgeprikt met spelden.

Portugese fans konden de grap niet waarderen. Er werd een Facebook-groep geopend onder de naam &;Ik drink nooit meer Pepsi&;, met inmiddels 121.000 likes.

Ronaldo haalde overigens zijn revanche door met drie doelpunten zijn ploeg naar het WK te schieten.

Vandaag komt Pepsi met een excuus naar Ronaldo: &;We hebben de sport en de geest van de competitie nooit in een negatief daglicht willen stellen. Het spijt ons als mensen zich aangevallen voelen. De foto&;s zijn direct verwijderd. We willen iedereen die het aangaat onze excuses aanbieden.&;

Gelukkig hebben we de foto&;s nog:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in