Overslaan en naar de inhoud gaan

Like a Boss: D.O.P. Lennart Verstegen

Brandfighters zendt in samenwerking met Adfo Groep, onder de titel ‘Like a Boss’, iedere maand een interview uit met een maker uit het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nummer 11 uit de Like A Boss reeks alweer. Dit keer is het de beurt aan Lennart Verstegen, een enthousiaste cameraman en commercial-regisseur die onder andere meewerkte aan de Habbekrats-films Rabat en Wolf.

- Lennart Verstegen over intuïtie versus decouperen from on .

Verstegen vertelt over het verschil tussen intuïtie en decouperen tijdens het filmen en wat voor hem het beste werkt. Wanneer Verstegen als cameraman werkt met regisseur Jim Taihuttu zijn ze niet van het decouperen. 'Het is als alle standjes van de avond bespreken voordat je seks gaat hebben.' Dit koppel is dus meer van het improviseren, mits de basis er goed op staat uiteraard.

Als Verstegen zelf regisseert hoeft hij ook niet per se alle touwtjes strak in handen te hebben. Het liefst bedenkt hij zelf ideeën waar de cameraman nog eens ene objectieve blik op kan werpen. 'Op die manier word je soms getrakteerd op kadootjes.'

Eerdere Like a Boss-afleveringen zien? Kijk .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in