Ad sales samenwerking Fox International Channels en BrandDeli


Dat gebeurt vanaf 1 januari 2014. Onder Fox International Channels vallen de zenders Fox, Fox Sports, National Geographic Channel en 24Kitchen. Met de toevoeging van deze nieuwe merken vertegenwoordigt BrandDeli in totaal twaalf tv-zenders van de drie verschillende organisaties.
De gecombineerde zenders hebben een gezamenlijk marktaandeel van 16,5 procent in de doelgroep 20-49 jaar (Bron: Stichting Kijkonderzoek 19 augustus (start Fox International Channels in Nederland) – oktober, tijdvak 02:00-26:00 uur). Ook gaat BrandDeli de commerciële exploitatie van de online platformen vertegenwoordigen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCeo Allard Ruyl van BrandDeli: 'Door de toevoeging van de sterke en groeiende Fox-merken, bouwen we het portfolio van BrandDeli verder uit met gedifferentieerde, sterke merken die elk een eigen fanbase hebben.'
BrandDeli werd begin oktober geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid