(Campagne) Samsung & de persoonlijke cloud
Om het belang van een persoonlijke cloud te onderstrepen ontwikkelde Cheel Nederland in opdracht van Samsung, de game ‘Lost in the…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Samsung wil hiervoor een oplossing bieden: een persoonlijke cloud. Deze cloud staat op de ATIV One 5 Style all-in-one pc-oplossing.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met deze campagne wordt ingespeeld op het feit dat het beheer van persoonlijke bestanden zoals video’s en foto’s steeds complexer is geworden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bestanden van veel mensen zijn verspreid over verschillende platformen zoals Hyves met als gevaar dat ze verloren gaan.
In het spel wordt de consument uitgedaagd vier foto’s te vinden die op verschillende platformen rondzwerven.
Wie de foto’s binnen een bepaalde tijd vindt, maakt kans op het winnen van Samsungs ATIV One 5 Style. De actie loopt van 15 november tot 4 december.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid