Overslaan en naar de inhoud gaan

NR6 gaat verder zonder Lectric

Interactief communicatiebureau NR6 staat weer op eigen benen. Lectric Groep heeft de aandelen verkocht aan medeaandeelhouder en oprichter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interactief communicatiebureau staat weer op eigen benen. Lectric Groep heeft de aandelen verkocht aan medeaandeelhouder en oprichter Paul Arts.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen beide bedrijven en kwam voort uit de behoefte van Lectric Groep om haar portfolio uit te breiden met een strategische partner. Beide bedrijven hebben zich anders ontwikkeld dan verwacht. Hierdoor is de beoogde kruisbestuiving te beperkt.

Na vier jaar scheiden daarmee weer de wegen van beide bedrijven. Paul Arts beëindigt zijn rol als commercieel directeur van Lectric Groep en zal NR6 weer gaan leiden. Wanja Allessie, die sinds 2012 als managing director de leiding had over NR6, heeft besloten het bureau te verlaten en zich te concentreren op haar activiteiten als uitgever van apps.

Paul Arts: 'Het is jammer dat de samenwerking niet bracht wat we hoopten, maar ik zie een mooie toekomst voor NR6 als zelfstandig bureau: de onlangs door ons gewonnen Europese aanbesteding van Marketing Groningen is hiervan een prima bewijs.'

In het kielzlg van de verzelfstandiging heeft NR6 zich geherpositioneerd, zijn er drie nieuwe mensen aangenomen en is het bureau na twaalf jaar verhuisd van Purmerend naar Amsterdam-Noord, waar het sinds vorige week is gehuisvest in het KSM-pand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in