Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Drie keer zoveel Talpa-programma’s op SBS’

Sinds de overname van SBS door Sanoma Media en Talpa is het aantal programma’s dat Talpa voor SBS maakt met een factor twee of drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zeggen meerdere bronnen tegen Adformatie in een artikel over SBS.

related partner content for mobile comes here

Het grootste deel van het meergeld dat in de programmering is gestoken, zou naar Talpa zijn gegaan. Een analyse van Adformatie onderstreept wat bronnen zeggen. Het aantal Talpa-programma’s dat wordt uitgezonden is tot drie á vijf keer zoveel als voor de overname.

Meer uitgebreide verslaggeving over dit onderwerp in Adformatie (29 maart).

Technische fout
Door een technische fout is een deel van de eerste twee alinea’s van het artikel ‘Wil het echte SBS opstaan?’ weggevallen. Hieronder de integrale alinea’s:

In een recent interview (1 maart) in Adformatie bezwoer Dick Molman, ceo van Sanoma Media Nederland, dat er van een aanstaande ‘trainerswissel’ bij SBS absoluut geen sprake was, maar nog geen week later, donderdagavond 7 maart, stuurde Sanoma – samen met Talpa – een persbericht uit dat Georgette Schick terugtrad. Dat was zoals te doen gebruikelijk ‘in goed overleg’ en Molman zei later nog dat zowel Talpa, Sanoma als Schlick dit het beste achtten voor SBS, maar een echte uitleg werd er niet gegeven. Speculeren dus. En dat werd dan ook volop gedaan. De meest gehoorde analyse was dat Schlick de kijkcijfers van vlaggenschip SBS 6 niet structureel wist te verbeteren.

Een nieuw hoofdstuk gaat nu in met de aanstelling van de Finse interim directeur Hans Edin. Wat voor bedrijf krijgt hij op zijn bord, en wat staat hem te doen?

Excuses voor het ongemak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in