‘Drie keer zoveel Talpa-programma’s op SBS’
Dat zeggen meerdere bronnen tegen Adformatie in een artikel over SBS.
Het grootste deel van het meergeld dat in de programmering is gestoken, zou naar Talpa zijn gegaan. Een analyse van Adformatie onderstreept wat bronnen zeggen. Het aantal Talpa-programma’s dat wordt uitgezonden is tot drie á vijf keer zoveel als voor de overname.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMeer uitgebreide verslaggeving over dit onderwerp in Adformatie #7 (29 maart).
Technische fout
Door een technische fout is een deel van de eerste twee alinea’s van het artikel ‘Wil het echte SBS opstaan?’ weggevallen. Hieronder de integrale alinea’s:
In een recent interview (1 maart) in Adformatie bezwoer Dick Molman, ceo van Sanoma Media Nederland, dat er van een aanstaande ‘trainerswissel’ bij SBS absoluut geen sprake was, maar nog geen week later, donderdagavond 7 maart, stuurde Sanoma – samen met Talpa – een persbericht uit dat Georgette Schick terugtrad. Dat was zoals te doen gebruikelijk ‘in goed overleg’ en Molman zei later nog dat zowel Talpa, Sanoma als Schlick dit het beste achtten voor SBS, maar een echte uitleg werd er niet gegeven. Speculeren dus. En dat werd dan ook volop gedaan. De meest gehoorde analyse was dat Schlick de kijkcijfers van vlaggenschip SBS 6 niet structureel wist te verbeteren.
Een nieuw hoofdstuk gaat nu in met de aanstelling van de Finse interim directeur Hans Edin. Wat voor bedrijf krijgt hij op zijn bord, en wat staat hem te doen?
Excuses voor het ongemak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid