Overslaan en naar de inhoud gaan

Kun en Bahari winnen Cebuco/ADCN Workshop

Judit Kun en Ramin Bahari (Tribal DDB) hebben woensdag de Cebuco/ADCN Workshop 2013 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het team ontwierp het winnende nieuwsmediaconcept voor Madurodam. Daarmee heeft het zich geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Young European Team) die in mei in Wenen plaatsvindt. Ook de nummer twee (Joey Boeters en Mark van der Heijden) mag hieraan deelnemen.

related partner content for mobile comes here

De jonge creatieven kregen een case op locatie in Madurodam om een concept voor nieuwsmedia te ontwikkelen waarmee het park vitale vijftigers/grootouders met hun kleinkinderen kan werven voor een bezoek tijdens de herfstvakantie. Extra insight: dan zijn de vakantiedagen van de ouders op. Kun en Bahari ontwikkelden een concept waarin twee generaties samenwerken om vragen over vroeger en nu te beantwoorden en prijzen te winnen.

De jury bestond uit Stephan Gonnissen (juryvoorzitter, Etcetera), Sander van Muijen (Zinmaker), Ap Mollinga (Young Works), Scato van Opstall (Goed Stel Mensen), Maarten van de Vijfeijken (Goed Stel Mensen), Marcel Hartog (Publicis) en Steef Nijhof (Publicis).

Het winnende idee is volgens het juryrapport ‘echt een idee van deze tijd met slimme mechanismes tussen alle media, maar ook simpel. De insights waren perfect verwerkt in het concept. De grootouders en kleinkinderen hebben elkaar nodig in dit concept. De uiting is onlosmakelijk verbonden aan Madurodam, knap gevonden.’

Dit jaar richtte de workshop zich voor het eerst niet alleen op de papieren krant, maar ook op de bijbehorende digitale platforms.

Een schets van winnend werk (klik om te vergroten).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in