Adrime wijzigt naam en verschuift focus naar mobiel
Adrime werd drie jaar geleden overgenomen door de Franse online pionier Weborama. Met de naamswijzing wil de nieuwe ceo Nomkwazi Hooplot (ex Postcodeloterij) de link met het moederbedrijf beter zichtbaar maken. Daarnaast is er ook sprake van een bijstelling van de strategische koers. Adrime Weborama kondigt aan zich meer te willen richten op innovatieve technologische oplossingen voor adverteerders. Vooral de mobiele rich media advertentiemarkt krijgt daarbij aandacht.
Hoewel adverteerders nog relatief weinig gebruik maken van mobiel adverteren, liggen er volgens Hooplot veel kansen. “Wij helpen partijen graag deze kansen te benutten en focussen daarbij op activatie in combinatie met geo-locatie en toestel specifieke functionaliteiten.' Om het kennisniveau te verhogen, lanceert Adrime volgende week de “Adrime Mobile Placement tool” waarop adverteerders en bureaus kunnen ontdekken wat er mogelijk is bij verschillende media-exploitanten in Nederland.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVandaag vindt een workshop plaats voor projectmanagers, flash/html/developers en designers van creatieve bureau, Daarnaast schrijven Marktplaats en een top-5 Nederlandse adverteerder een campagne-pitch uit. Het winnende concept gaat live op m.marktplaats.nl en wordt tevens als case ingezonden voor de Mobile Media & Marketing Awards (MMMA).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid