Overslaan en naar de inhoud gaan

Adrime wijzigt naam en verschuift focus naar mobiel

Adrime gaat verder onder de naam Adrime Weborama en gaat zich meer richten op rich media advertising in mobiel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adrime werd drie jaar geleden overgenomen door de Franse online pionier Weborama. Met de naamswijzing wil de nieuwe ceo Nomkwazi Hooplot (ex Postcodeloterij) de link met het moederbedrijf beter zichtbaar maken. Daarnaast is er ook sprake van een bijstelling van de strategische koers. Adrime Weborama kondigt aan zich meer te willen richten op innovatieve technologische oplossingen voor adverteerders. Vooral de mobiele rich media advertentiemarkt krijgt daarbij aandacht.

related partner content for mobile comes here

Hoewel adverteerders nog relatief weinig gebruik maken van mobiel adverteren, liggen er volgens Hooplot veel kansen. “Wij helpen partijen graag deze kansen te benutten en focussen daarbij op activatie in combinatie met geo-locatie en toestel specifieke functionaliteiten.' Om het kennisniveau te verhogen, lanceert Adrime volgende week de “Adrime Mobile Placement tool” waarop adverteerders en bureaus kunnen ontdekken wat er mogelijk is bij verschillende media-exploitanten in Nederland.

Vandaag vindt een workshop plaats voor projectmanagers, flash/html/developers en designers van creatieve bureau, Daarnaast schrijven Marktplaats en een top-5 Nederlandse adverteerder een campagne-pitch uit. Het winnende concept gaat live op en wordt tevens als case ingezonden voor de Mobile Media & Marketing Awards (MMMA).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in