Overslaan en naar de inhoud gaan

NOM wil Kids Monitor in de markt zetten

NOM: 'De markt heeft behoefte aan een currency voor printbereik bij de doelgroep 6 t/m 12 jarige kinderen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) heeft plannen om nog in 2013 een nieuw onderzoek in de markt te zetten. Het gaat om een mediabereiksonderzoek onder 6 t/m 12 jarige kinderen, genaamd NOM Kids Monitor.

related partner content for mobile comes here

Dat meldt NOM in een brief aan relaties.

NOM zegt in de brief dat het initiatief komt van een aantal leden van NOM die zich met hun media richten op deze doelgroep en die behoefte hadden aan een currency voor printbereik bij deze doelgroep. NOM: 'Ook een aantal mediabureaus bleek dezelfde behoefte te hebben.'

Op basis van een door de Technische Commissie van NOM besproken opzet, heeft Intomart GfK, dat ook andere NOM onderzoeken uitvoert, een voorstel gemaakt. Niet alleen printbereik maar ook het gebruik van andere media en communicatiekanalen zou bij deze doelgroep in kaart gebracht worden.

Het gaat om een 'stand alone' onderzoek dat niet onderdeel uit zou gaan maken van de NOM Print Monitor.

NOM wil het veldwerk in juni 2013 uitvoeren, de resultaten zullen dan in september 2013 gepubliceerd worden.

NOM roept partijen die belangstelling hebben in het afnemen van het onderzoek op om contact op te nemen. Het onderzoek zal namelijk niet automatisch aan alle NOM leden geleverd worden, maar alleen aan degenen die daarvoor belangstelling hebben.

NOM: 'Het onderzoek zal dan ook bekostigd worden door de partijen die de gegevens wensen af te nemen. In eerste instantie zoeken we belangstellende partijen onder de leden van NOM: uitgevers, mediabureaus en adverteerders. Later zullen we ook andere mogelijke belangstellende partijen benaderen. Hoe meer belangstelling, hoe lager de kosten per afnemer.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in