Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Bakker hoofd Elma Content

Voor de nieuwe contentafdeling van Elma Multimedia is Jan Bakker aangesteld als creative contentmanager.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe afdeling zal voor klanten online en offline concepten bedenken en mediacontent gaan produceren. Bakker is de afgelopen 15 jaar werkzaam geweest als dagbladjournalist, zelfstandig ondernemer en online en offline conceptbedenker bij Scripta Media.

related partner content for mobile comes here

Bakker: ‘Vroeger kon je als salesbedrijf inkomsten genereren door ‘platte’ advertenties te verkopen. Dat werkt niet goed meer. Daarom gooien we het over een andere boeg en maken we content, om daar advertenties omheen te verkopen. Ik wil media maken die ertoe doen. Voor opdrachtgevers, adverteerders én lezers. Te vaak maken we met z’n allen dingen die we bestempelen als mooi of leuk. Daar zit niemand, behalve de maker, op te wachten.’

Het allerbelangrijkste binnen dit nieuwe commerciële denken is volgens Bakker de interactie met de doelgroep. ‘Elma Content gaat te midden van de doelgroepen zitten en koppelt commercie aan redactionele inhoud, op internet, in bladen, nieuwsbrieven, audio en video. De mix van commercie en redactie vinden wij daarbij niet vies, juist niet. De mix van commercie en redactie is precies waar de mediagebruiker vandaag de dag aan gewend is geraakt. Iedereen bepaalt voor zichzelf wat de waarheid is. Wij koppelen louter inhoud, commercie en relevantie aan elkaar.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in