Overslaan en naar de inhoud gaan

Nicole Freid directeur Marketing & Innovatie bij Hak

Nicole Freid wordt per 1 januari de nieuwe directeur Marketing & Innovatie bij Hak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nicole Freid zal ook toetreden tot het management team van Hak. Vanaf april was zij al ad interim eindverantwoordelijk voor de nieuwe positionering en vorige maand van start ging.

related partner content for mobile comes here

&;Het is geweldig te kunnen werken met een iconisch en authentiek Hollands merk als HAK,&; aldus Freid. Het afgelopen jaar hebben we met het hele team de nieuwe positionering uitgewerkt waarbij we als merk het domein van de Hollandse maaltijd willen gaan claimen.&;

De nieuwe missie van Hak is om het marktaandeel binnen de avondmaaltijd bij Nederlandse gezinnen te vergroten. Ook zal de nadruk meer op &;lekker&; komen te liggen. Freid: &;Nederland weet al dat HAK versverwerkte groenten rechtstreeks van het land in een glazen pot stopt, maar nu gaan we helpen bij het bereiden van doordeweekse maaltijden en dus het accent leggen op lekker. Voor mij is dit een geweldige marketingmissie.&;

Nicole Freid studeerde aan de International School of Economics in Rotterdam en aan de Ecole Superieure de Commerce Bordeaux. De afgelopen zes jaar was zij, eveneens op ad-interim basis, in diverse marketing- en managementrollen actief voor Mars Nederland. Daarvoor werkte zij voor Spadel Nederland, Spadel Benelux, Beiersdorf en L’Oréal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in