Sprekers '24 uur van de reclame' bekend
Het event vindt op 7 november plaats in de Beurs van Berlage. Sprekers zijn: Andy Hart (Microsoft Europe), Nick Mueller (MobGen lab TU Delft), Janneke Niessen (Improve Digital), Jacqueline Smit (538 Groep), Simon Neate-Stidson (Blast Radius Amsterdam), Robert Jan d'Hond (EffectiveBrands) en Baptiest Coopmans (UPC).
Tijdens ’24 uur van de reclame’ worden onder meer de resultaten van de global marketingstudie ‘Marketing2020 – Organizing for Growth’ gepresenteerd. En net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd vindt er een nieuwe Cannes Lions Show plaats en kun je bij de Cannes Lions Print Exhibition genieten van prijswinnend werk. Tevens vindt de unieke MKB Marathon weer plaats en ontbreekt ook het Young Talent Class programma onderdeel dit jaar niet.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNieuw is een 24 uur durende Second Screen competitie die door het IAB is georganiseerd. Voor een flinke portie BN’ers ben je bij ‘Beroemd in de Reclame’ op de juiste plek. In de grootste reclametentoonstelling die ooit in Nederland is georganiseerd staat namelijk de unieke relatie tussen bekend Nederland en reclame centraal. De dag wordt afgesloten met de 24 Industry Party ‘So Thirsty’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid