Overslaan en naar de inhoud gaan

Sprekers '24 uur van de reclame' bekend

De '24 uur van de reclame' van BVA en VEA heeft zijn programma rond.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het event vindt op 7 november plaats in de Beurs van Berlage. Sprekers zijn: Andy Hart (Microsoft Europe), Nick Mueller (MobGen lab TU Delft), Janneke Niessen (Improve Digital), Jacqueline Smit (538 Groep), Simon Neate-Stidson (Blast Radius Amsterdam), Robert Jan d'Hond (EffectiveBrands) en Baptiest Coopmans (UPC).

related partner content for mobile comes here

Tijdens ’24 uur van de reclame’ worden onder meer de resultaten van de global marketingstudie ‘Marketing2020 – Organizing for Growth’ gepresenteerd. En net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd vindt er een nieuwe Cannes Lions Show plaats en kun je bij de Cannes Lions Print Exhibition genieten van prijswinnend werk. Tevens vindt de unieke MKB Marathon weer plaats en ontbreekt ook het Young Talent Class programma onderdeel dit jaar niet.

Nieuw is een 24 uur durende Second Screen competitie die door het IAB is georganiseerd. Voor een flinke portie BN’ers ben je bij ‘Beroemd in de Reclame’ op de juiste plek. In de grootste reclametentoonstelling die ooit in Nederland is georganiseerd staat namelijk de unieke relatie tussen bekend Nederland en reclame centraal. De dag wordt afgesloten met de 24 Industry Party ‘So Thirsty’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in