Overslaan en naar de inhoud gaan

Edelman uitgeroepen tot Global Agency of the Year 2013

Edelman is uitgeroepen tot Global Agency of the Year 2013. Dat heeft Holmes Report vandaag bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Edelman bleef directe concurrenten als FleishmanHillard, Ketchum, MSLGroup en Weber Shandwick voor. De jury roemde de financiële prestaties van Edelman, dat het met 12 procent groei beduidend beter deed dan zijn concurrenten. Daarnaast toont het bureaunetwerk van Edelman grote consistentie in de diverse delen van de wereld.

related partner content for mobile comes here

Pionier
Ook heeft Edelman een hoog niveau van dienstverlening op diverse terreinen in communicatie, en toont het zich pionier in digitale communicatie, sociale media en contentcreatie, aldus de jury. Die roemde ook het thought leadership-werk van Edelman met zijn Trust Barometer en ander onderzoek dat bijdraagt aan de communicatieprofessie.

Holding
Interpublic—het moederbedrijf van Weber Shandwick and GolinHarris—is de eerste winnaar geworden van de Holding Company of the Year. Het bleef Next Fifteen voor en de fusiepartners Omnicom en de Publicis Groupe

Overige prijzen:

- Best Digital Consultancy in the World: Social@Ogilvy

- Best Consumer Consultancy in the World: Unity

- Best Corporate Consultancy in the World: MSLGroup

- Best Financial Consultancy in the World: Llorente & Cuenca

- Best Healthcare Consultancy in the World: Weber Shandwick

- Best Technology Consultancy in the World: Brands2Life

- Emerging Markets Agency of the Year: Blue Focus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in